Haynespro support ticketsysteem met webservice koppling

Haynespro support ticketsysteem met webservice koppling

Bedrijf

HaynesPro richt zich op e-publishing en de productie en ontwikkeling van technische dataproducten voor distributie via een groot aantal elektronische media, zoals cd, dvd of steeds vaker, het internet. 

HaynesPro is Europees marktleider op het gebied van online technische informatie voor de automotive aftermarket. 

Gevraagd

We zijn op zoek naar een maatwerk supportsysteem welke gekoppeld wordt aan onze technische informatiesysteem. Het doel is dat een helpdesk eenvoudig naast telefonisch ook online support kan leveren aan haar garagisten.

Ontwikkeld

We hebben gafeseerd en in nauw overleg op basis van zeer gedetaileerde functionele en grafische ontwerpen een helpdesksysteem ontwikkeld. HaynesPro heeft hiermee haar product aanbod uitgebreid met een helpdesksysteem voor haar klanten welke gekoppeld is aan haar technische informatie(systeem).

website http://www.haynespro.com/ Tags

Bel vrijblijvend op 026-3020038

Of vul je telefoonnummer in en wij bellen jou!


Contact

Heeft u een vraag, een opmerking, commentaar of een suggestie? Laat het ons weten. We horen graag uw mening en kijken met plezier of we iets voor u kunnen betekenen.
 
Uw gegevens worden vertrouwelijk behandeld.

Ik heb met Pazion samengewerkt in de ontwikkeling van diverse websites voor Droog. Pazion was benaderbaar en flexibel en dacht ver mee in projecten die wij online wilden realiseren - en realiseerde ze.

Droog BV

Ivan Beemster

Om deze website goed te laten functioneren maken wij gebruik van cookies Accepteren Meer informatie