Driepunt houdt zich bezig met klantgericht onderzoek, met een focus op de horeca. Dit gebeurt aan de hand van mystery guests: ogenschijnlijk gewone klanten die ondertussen kritisch rondkijken. Deze kunnen ingehuurd worden door bedrijven om inzicht te krijgen in verbeterpunten, gezien vanuit de klant.
Driepunt heeft gevraagd om een rebranding. Hiervoor moest de website vernieuwd worden: op het gebied van design, maar ook door de toevoeging van andere functionaliteiten voor zowel mystery guests als opdrachtgevers. Driepunt heeft deze rebranding deels zelf gedaan en deels in samenwerking met een andere partij. Vervolgens moest dat design geïmplementeerd worden.
Pazion heeft het nieuwe ontwerp doorgevoerd op de website. Ook hebben we verschillende nieuwe functies ontwikkeld. Een daarvan is de mogelijkheid voor mystery guests niet alleen hun bevindingen te delen, maar ook om foto’s te delen. Daarmee kunnen ze hun feedback nog verder ondersteunen. Denk aan het fotograferen van gerechten in restaurants: lijkt wat op je bord ligt ook echt op wat op de kaart staat? Daarnaast krijgen ze via hun eigen digitale omgeving toegang tot een declaratieformulier voor onkosten. Inmiddels maken we samen plannen voor een uitbreiding van de functies voor zowel de opdrachtgevers als de mystery guests.
website https://www.driepunt.nl/ TagsVia via kwam ik in contact met Pazion. Het zelf kunnen wijzigen van de website en het hebben van een goed en snel bereikbaar aanspreekpunt waren voor mij reden een hostingcontract af te sluiten met dit bureau.