Onze werkwijze

Voor de ontwikkeling van uw website hanteren we een vaste werkwijze.

  1. Nadat we de offerte getekend is ontvangen stellen we een kick-off document op met een overzicht van alle activiteiten, betrokken partijen en geplande opleverdatum. Het kick-off document vormt zo dus het startpunt voor uw project. Naast het kick-off document volgt een factuur met 50% van het totaal geaccordeerde budget. Er wordt vanaf dit moment ook van u input verwacht. Deze input bestaat uit, betaling factuur en aanleveren benodigdheden zoals login gegevens, logo’s, tekst- en beeldmateriaal. We zullen duidelijk aangeven welke gegevens we van u verwachten in het kick-off document.
  2. Na het aanleveren van benodigde input gaan we aan de slag met de ontwikkelfase. We gaan uw website volgens het in het kick-off document beschreven document ontwikkelen. Op het moment dat we alle afgesproken functionaliteiten hebben ontwikkeld en deze hebben getest gaan we deze aan u opleveren. Dit gebeurt middels een oplever document, waarin u het ontwikkelde product locatie, met eventuele login gegevens alsook een test rapport krijgt aangeleverd. De website is hiermee opgeleverd en gaat de test- en acceptatie fase in. We sturen u vervolgens een tweede factuur van 50%. U heeft afhankelijk van het project 4 weken de tijd om het opgeleverde product te beoordelen en gewenste wijzigingen of fouten door te geven.
  3. Nadat u helemaal tevreden bent met het opgeleverde resultaat en de laatste fouten eruit zijn gehaald kan de website online. We gaan nadat u het opgeleverde product akkoord heeft bevonden live zetten op afgesproken hosting omgeving. Het project is hiermee feitelijk afgerond en indien overeengekomen worden zaken als zoekmachine marketing als laatste stap voor u verzorgd.
  4. Het ontwikkelde product is opgeleverd en het project is afgerond. En ondanks alle test inspanningen kan het zo zijn dat er nog een foutje wordt gevonden, geen nood. We geven u na lancering nog 3 maanden garantie op het ontwikkelde product, u kunt dus rustig gevonden fouten melden, zodat deze onder onze garantie voorwaarden worden opgelost.

Meerwerk

Als tijdens het project blijkt dat er extra functionaliteiten worden gevraagd zullen we hiervoor een begroting aanleveren en deze na u goedkeuren inplannen en meenemen in het lopende project.
 

Pauze

Als u na 10 dagen na ontvangst van het kick-off document niet de gevraagde input bestaande uit betalen factuur en aanleveren benodigde gegevens heeft aangeleverd wordt het project onhold gezet. Wanneer benodigde input is aangeleverd zullen we het project heractiveren en zal het worden ingepland afhankelijk van de hoeveelheid werk en beschikbaarheid. Om duidelijk te zijn, dit kan betekenen dat u een maand moet wachten voor we uw project opnieuw kunnen inplannen.

Garantie

Na oplevering heeft u recht op 90 dagen gratis bugfixes. Bugs welke na deze tijd worden gevonden zullen in rekening worden gebracht.

Ik heb met Pazion samengewerkt in de ontwikkeling van diverse websites voor Droog. Pazion was benaderbaar en flexibel en dacht ver mee in projecten die wij online wilden realiseren - en realiseerde ze.

Droog BV

Ivan Beemster

Bel vrijblijvend op 026-3020038

Of vul je telefoonnummer in en wij bellen jou!


Contact

Heeft u een vraag, een opmerking, commentaar of een suggestie? Laat het ons weten. We horen graag uw mening en kijken met plezier of we iets voor u kunnen betekenen.
 
 
Uw vraag wordt met zorg gelezen en beantwoord.
Om deze website goed te laten functioneren maken wij gebruik van cookies. Lees ons Privacybeleid voor meer informatie.
Accepteren